torsdag den 30. december 2010

"Yesterday is history, Tomorrow is mystery, Today is a gift"

Hej og velkommen.
Hvis du ikke har gættet at mit navn er Katrine vil jeg sige det nu. Så er det sagt og der kommer vel ingen misforståelser. Dette er min anden blog. Her vil jeg skrive om alt hvad jeg laver, som mest består af at se film, høre musik og havde besættelser af folk og ting. Men det er vel sådan det er. Hvis jeg ikke laver det er der vel så meget andet.

Fortiden er jeg besat er mange personer. Men hvis du spørger mig er det ikke så slemt. Men andre vil nok mene det er ret slemt. Jeg er lige blevet færdig med at læse alle Harry Potter bøgerne, af den ene grund af at min ynglings skuespiller har en  bi rolle i de sidste 3 film (4 da den sidste er delt i 2). Hende jeg er fan af (der fik du et hint en kvinde) spiller ofte sammen med Johnny Depp og Tim Burton. Folk der allerede kender mig ved at det er Helena Bonham Carter som er en sjov og charmerende skuespiller. I Harry Potter spiller hun den onde Bellatrix Lestrange, som i denne blog vil omtales som Bella. DER FINDES KUN EN BELLA!! Isabella Swan fra Twilight har intet med Bella at gøre(normalt omtalt som Ego). Jeg har skam læst Twilight sagaen, men jeg kan stadig ikke lide hovedpersonerne. De bliver normalt omtalt som Emo, Ego og Klamme. Men i Twilight kan jeg godt lide Carlisle og Esme, Alice og Jasper faktisk i det hele taget Cullen(uden Emo).
Men dem jeg er besat af er: Tim Burton, Helena Bonham Carter, Johnny Depp(ikke i en så høj grad) og Infernal(som er et Dansk band).

Af musik høre jeg meget Linkin Park og Carpark north fortiden. Men det har noget med mit humør. Ellers er jeg i gang med en pænt grinern novelle. Eller for mig er den sjov.

-Det var alt for denne gang. God Jul og Godt nyttår. Ses på den anden side!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar