torsdag den 30. december 2010

Vi kom ikke helt over.. I NU!

Hej igen..
Ja jeg skriver for tidligt, havde først planlagt at skrive engang i næste år. Men da jeg lige har set en fantastisk film, af næsten egen vilje så vil jeg jeg skrive om den. Eller også keder jeg mig jo bare ihjel. Imorgen er det den sidste dag på året. Jeg vil fejre den sidste dag hos min veninde, fordi jeg har fået lov! (Lille udbrud: YES!).

Når men den film jeg lige har set hedder altså Sleepy Hollow. Den er ret godt lavet, og selvom det er en gyse sjov(når man ser den på en anderledes måde). Filmen handler ganske enkelt om den her politi mand(Det hjælper at han er spillet af Johnny Depp) som bliver sendt til byen Sleepy Hollow for at opklare 3(bliver fordoblet) uopklaret mord. Mordene er ret makabre, da morderen skære hovedet af og tager det med sig, hvor han der efter lader resten af kroppen ligge . Der går rygter om at det er en hovedløs rytter som går og skære halsen af folk. Men da politi manden(som jeg ikke husker hvad hedder) ikke er typen som tror på den slags overtro, så han prøver først og fremmest finde en logisk grund. Men da mysteriet bliver mere og mere ulogisk og han selv står ansigt til (ehh..) Krop(?) med denne hovedløse rytter. Den overrasket mig faktisk, både om kvaliteten og på historien. Den var på sin vis ret sjov.
(Johnny Depp et døgn efter at havde set den hovedløse rytter.. "DET VAR EN HOVEDLØSRYTTER")


Ellers har jeg jo også her idag(så den første gang i går) set Planet of the Apes(igen Tim Burton film). Den var faktisk også sjov. Når men.. Nu siger jeg farvel.. Og pas på de hovedløse rytter for ikke at ende som Depp.. For jeg tror jo ikke på at du for skåret halsen af.. Eller gør jeg?

Bye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar